Dail

 Technická data:

rozpětí: 1850 mm
délka: 1570 mm
hmotnost: 3800 g
ovládané funkce: S+V(2 serva)+K(2 serva)+M+jehla
motor: MVVS 10 GFS s lad. výfukem
vrtule: Graupner Super 300/150 (12/6)

Konstrukce:

Trup celobalsový s laminátovým krytem motoru. Křídlo a výškovka má polystyrenové jádro, křídlo je potaženo balsou 2,5 mm, výškovka 1,5 mm. Kabina je laminátová, nabarvená stejně jako motorový kryt barvami AGAMA Rescol. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover. Podvozek je z duralu 3 mm a je shodný s podvozkem pro model F3A/M2 Rebel.

Fotografie:

Dail ještě v "negližé".

Detail umístění laděného výfuku. Motorové lože je šikmo pod úhlem cca 45 st.

Budu si muset pořídit čerpadlo na palivo...

 

Po startu na letišti v Šumperku.

Zkušenosti:

Model koncepčně vychází z modelů F3A, jaké se používaly zhruba v 80. létech minulého století (Dalotel, Brilant). Díky poměrně příznivé hmotnosti je schopen zalétat celou sestavu F3A, ale oproti dnešním speciálům by byl v nevýhodě z důvodu menšího výkonu motoru, většího hluku a menším rozměrům. Zatím se s ním snažím učit létat sestavu RC-M2.